Referat af Javagruppens generalforsamling 2009

ad 1: Valg af dirigent

Dirigent: Martin Boel, Referent: Søren Berg Glasius

ad 2: Bestyrelsens beretning + godkendelse

Gode events både øst og vest. Håber på mere deltagelse fra medlemmerne. Sige tak til Tommy for en fantastisk indsats. Vi har stadig en sund økonomi, så der er mulighed for nogle gode arrangementer.

ad 3: Kasserens beretning + godkendelse

Regnskabet foreligger desværre ikke endnu, så det har ikke været muligt at få revideret regnskabet. Der foreligger en resultat ballance, hvor nøgletallene foreligger. Der blev stillet spørgsmål vedr. annoncerings beløbet, hvor der blev fortalt at det er reklame for årskonferencen både sidste år og i år.
Martin fortæller, at vi kan lave de arrangementer vi gerne vil, da vi ikke er en kursusudbyder, så vi skal ikke tjene på vores arrangementer.

ad 4: Behandling af indkomne forslag

Ingen indkomne forslag

ad 5: Fastsættelse af kontingenter

Kontingent fastholdes på hhv. 3000 for firmaer og 750 for navngivne medlemmer.

ad 6: Valg til bestyrelse + suppleanter

På valg i år er :

Kresten Krab Thorup, Trifork, Næstformand. (ønsker ikke at genopstille)
  Martin Boel, Betbrain A/S, formand. (genopstiller)
  Tommy Pedersen, Lenio A/S, medlem. Ønsker ikke at genopstille.
  2. suppleant: Mette Jespersen, KMD A/S (ønsker ikke at genopstille)

Ikke på valg er:
  Christian Damsgaard, Freelance, Kasserer.
  Søren Berg Glasius, Freelance, medlem.
  Irene Zuschlag, Terma, 1. suppleant.

Nye opstillede:

Niels Harremoës (Null Consult / 7N) - suppleant

Martin, Aage og Jon er tiltrådt bestyrelsen Niels Harremöes valgte selv at tage posten som 2. suppleant. Efter mødet holdes konstituterende bestyrelsesmøde.

ad 7: Valg af revisor

Nomineret revisor :
  Robert Kjeldsen
  Vellinggårdsvej 2A
  8970 Havndal

Vi har endnu ikke modtaget revision fra revisor, men har fortsat tiltro til at ovenstående revisor kan håndtere vores regnskab.

ad 8: Vedtægtsændringer

Ingen ændringer

ad 9: Eventuelt

-