Generalforsamling 2018

På grund af sygdom hos vores sekretariat blev den oprindelige indkaldelse til generalforsamling desværre ikke sendt ud i rettidig jf til foreningens vedtægter. Vi indkalder derfor igen til Javagruppens ordinære generalforsamling. Den bliver afholdt torsdag den 22. marts 2018 kl. 19.00 til 21.00 hos henholdsvis Lund & Bendsen, Naverland 2, 15. sal, 2600 Glostrup samt OpenMinds, Fredens Torv 1, 8000 Aarhus.

Læs hele indkaldelse her: https://docs.google.com/document/d/e/2PACX-1vS7BrZVg3zdCdf5CnxA4mxqOBflLmIbasJsadfg2COUIb8JVe1YqDkgw-E_1qLImSKQc0MaeHYdO29s/pub

Ledelsesberetningen findes her: https://drive.google.com/file/d/1qHIHHhPYoy14xivO0_GBaCHihoBW8qo2/view?usp=sharing

Regnskabet findes her: https://drive.google.com/file/d/1jpVgZqzaAJYgJAPm74lzISG503e17FiW/view?usp=sharing

javagruppen RT @vlad_mihalcea: Looking forward to the High-Performance Java Persistence workshop that I'm going to do in Copenhagen on the 13th of June…